דרישות האתר של גוגל

דף הבית מאמרים דרישות האתר של גוגל
דרישות האתר של גוגל

המטרה העיקרית של כל אתר היא למשוך לקוחות חדשים לעסק. וכמובן, שזה תלוי במיקום האתר בתוצאות החיפוש, כלומר אינדקס אתרים לפי מנוע חיפוש. כיום, מנועי חיפוש מציבים דרישות מסוימות על אתרים, ואינדקס של אתרים תלוי מאוד ביישומם.

היענות לאתר

האתר צריך להיות אדפטיבי לכל סוג מכשיר: מחשבים, טאבלטים, סמארטפונים. אתרים שאותם ניתן להתאים למסך של המשתמש וכוללים כתובת דוא"ל אחת לכל המכשירים, נחשבים להסתגלות. בנוסף, דפי האתר אינם יכולים להשתמש בטכנולוגיות מיושנות כמו פלאש או סילברלייט (Google דורשת להשתמש ב- HTML 5 במקום זאת). תוכן לא צריך לחרוג מהמסגרת האופקית של המסך. גוגל דורשת גם סרגל חיפוש בראש העמודים המוצגים על גבי מסכי הטלפון הנייד.

אם כבר יש לכם אתר, בדקו אם זאת יכולת הסתגלות, עד כמה הוא מותאם למכשירים ניידים כמה קשה יהיה לבצע אופטימיזציה של המשאב שלך למכשירים ניידים תלוי מתי ועל פי אילו טכנולוגיות האתר שלך נבנה, ובאיזו מידה הוא תוכנן. מניסיון אישי שלנו הגענו למסקנה כי ברוב המוחלט של המקרים, משתלם יותר ללקוח להזמין אתר חדש מאשר לבנות מחדש את הישן.

עבור אל HTTPS

פרוטוקול זה מספק סודיות ואבטחת העברת מידע בין מכשיר המשתמש לאתר. פרוטוקול HTTPS מגן על הנתונים המסופקים על ידי המשתמש בטפסים ליצירת קשר, למשל בעת ביצוע הזמנה. בניגוד לפרוטוקול http, שאינו מצפין נתונים – כל שרת יכול לקרוא אותם בדרך לשרת האתר, פרוטוקול https מצפין את כל הנתונים, כך שמידע המשתמש באתר זה זמין רק לאתר עצמו.

נגישות האתר לבעלי מוגבלויות

דרישה חדשה לגמרי. כל מקורות האינטרנט צריכים להיות נגישים לבעלי מוגבלויות. על פי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, בעלי אתרים המספקים שירותים לציבור נדרשים להתאים את ממשק האתר ל"אנשים עם מוגבלות ". ב"אנשים עם מוגבלות "הכוונה בעיקר לאנשים כבדי שמיעה וכבדי ראייה. החוק מגדיר כמה רמות נגישות, תלוי ברמת האתר, אך הדרישות העיקריות הן היכולת לשמוע טקסט קריא לקוי, והיכולת לקרוא דיבור שגוי היטב. כאן תוכלו למצוא דרישות מפורטות של החוק הישראלי: חוק שאתר דפדפן חוצה. קוד נקי. טעינת דפים מהיר וזכויות לאנשים עם מוגבלות.

אתר דפדפן חוצה. קוד נקי. טעינת דפים מהירה.

הדרישה אינה חדשה, אך לא פחות חשובה. האתר אמור להציג נכון בכל הדפדפנים הקיימים. זה משפיע גם על אינדקס אתרים, כמו גם על גורמים אחרים.
הכמות המינימלית של קוד HTML היא אחד מהגורמים החשובים מאוד לפיתוח וקידום האתר שלך.
דרישה חשובה נוספת של מנועי החיפוש היא להפחית את זמן הטעינה של האתר. משתמשים אוהבים אתרים מהירים וכמובן, שמנועי חיפוש מדדפים אותם גם טוב יותר.

גורמים התנהגותיים

גורמים התנהגותיים הם אותות שבאמצעותם קובעים מנועי חיפוש את השימוש המעשי בדף עבור המבקר: משך הזמן שמשתמש המשתמש באתר, מהפתיחה הראשונה ועד לסגירת האתר; מספר הקליקים באתר או במילים אחרות, מספר העמודים הפתוחים באתר במהלך ביקור אחד; שיעור הכניסה הוא היחס בין אחוז משתמשי האתר שעזבו את האתר לאחר צפייה בעמוד אחד למספר המבקרים הכולל; מספר המשתמש חוזר לאתר. גורמים התנהגותיים תלויים בקלילות הניווט באתר, בייחודיות של תוכן ועיצוב האתר.

ייחודיות תוכן

לרוב תוכלו למצוא טקסטים תאומים באינטרנט. בעלי אתרים לא ממש טורחים לכתוב טקסטים מקוריים, אלא פשוט מעתיקים אותם מאתרי מתחרים. מנועי חיפוש לוקחים זאת בצורה שלילית, עד כדי כך שהם יכולים לאסור את אתר הפלגיאט. אני לא אומר שהחקיקה מכילה מאמר על "קניין רוחני" וטקסט או תמונה גנובים יכולים לעלות פלגיאט יקר למדי!

0 0 votes
Article Rating
ליצירת קשר

הטלפונים שלנו:

972-547599900
972-547373070

פקס:

03-9470934

    קבלת ייעוץ ללא עלות

      0
      Would love your thoughts, please comment.x