הגישה הנכונה ליצירת אתר

דף הבית מאמרים הגישה הנכונה ליצירת אתר
הגישה הנכונה ליצירת אתר

פיתוח רעיונות לאתר

זה לא סוד שהאינטרנט הפך לחלק מחיינו. ואם הדור הבוגר עדיין יוצא לקניות ועובר לעולם האמיתי, הדור הצעיר לא יכול לדמיין את החיים בלי עולם וירטואלי.

– אמא, היה לך מחשב בילדותך?
– לא.
– וטאבלט?
– לא.
– וסמארטפון?
– לא.
– אמא, ראית דינוזאורים!

באותו אופן, ללא עולם וירטואלי, אין חיים לעסק! אם אתה לא באינטרנט, אז אתה לא קיים. והיעילות של הקידום שלך תלויה באופן בו מוצג העסק שלך באינטרנט באופן מקצועי. פיתוח אתרים מתחיל בפיתוח רעיון המבטא את המאפיינים העיקריים של הלקוח: מטרות ופונקציות של האתר, סוג האתר, גיאוגרפיה של האתר, קהל האתר. כבר החלטת שלשם המשך פיתוח העסק אתה צריך לבנות אתר ודף עסקי ברשתות חברתיות. כעת עולות שאלות רבות, מהתשובות עליהן תלויה יעילות הפרסום שלך. תנאי הפניה שנוסחו כראוי (TOR), הם המפתח לפיתרון מוצלח! התקציר שלנו (קישור) יעזור לכם בכך

.מלא את זה כדי שנוכל להבין את הצרכים שלך. בהתבסס על תקציר זה, ניצור עבורך אסטרטגיה עסקית לפרויקט המקוון שלך. אנו נבנה אתר העונה על צרכי העסק שלך ועונה על התקציב שלך. ניצור את הייצוג המתאים ברשתות החברתיות. פיתוח אתרים הוא רק הצעד הראשון ביצירת פרויקט מקוון יעיל. השלב הבא הוא פיתוח עיצוב אתרים לאתר שלך.

עיצוב אתרים

אנו רואים בעצמנו התקנות מובנות מאליהן מבחינה אסתטית, איכות טכנולוגית גבוהה של האתרים המפותחים. תהליך פיתוח האתר נוגה באולפן עד הפרט הקטן ביותר. עבור כל פרויקט, אנו יוצרים עיצוב ייחודי המותאם לעסק שלך ולקהל הלקוחות שלו. אנחנו לא בולעים אתרים תאומים! מעצבי אתרים מתכננים פריסות דפים. המעצב מחליט כיצד הלקוח שלך יוכל לשאוב מידע מהאתר, עד כמה הנוח ירגיש בנוח. זה נקרא פיתוח ממשק משתמש. ממשק משתמש – ממשק המשתמש או איך נראה המוצר שלך, ערכת הצבעים שלו, קלות ניווט פריסות העמודים מורכבות מאלמנטים גרפיים.

מעצבים, ציירים ומאיירים עוסקים בהכנה, רישום ומתווה של אלמנטים אלה באתר. במידת הצורך נוצרים לוגו של החברה וזהות ארגונית. פריסות מוכנות מוגשות ללקוח לאישור.

לשם הבהרה, הפריסות מלאות בתוכן שרירותי, מכיוון שבשלב זה הדפים עדיין לא יכולים להכיל את התוכן הסופי, זו אינה יצירתו של המעצב. כאשר הלקוח מאשר את עיצוב הפריסה, אז מתחיל שלב הפיתוח הבא – פריסת דפי האתר.

פריסת אתר

עבודתו של הסופר והמתכנת, בשונה מעבודתו של המעצב אינה נראית למשתמש הממוצע, אך היא לא פחות חשובה! תלוי באוריינותם של אמנים אלה, הדבר תלוי עד כמה האתר יופיע במכשירים ובאופן פונקציונלי האתר שלכם יהיה. כיום, המשתמשים עומדים לרשותם מספר עצום של גאדג'טים שונים: סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ניידים, מחשבים שולחניים, טלוויזיות, ולכולם יש גודל ורזולוציות גרפיות שונות. וזה תלוי במעצב הפריסה עד כמה נכון האתר יוצג בכל המכשירים הללו.

זה הכרחי לא רק מנקודת המבט של התפיסה האסתטית של אדם, אלא גם לאינדקס של אתר על ידי מנועי חיפוש. הדרישות של גוגל לאתר באינדקס הינן מאוד ספציפיות ומהותיות. אתר שלא הותאם לגאדג'טים אלו ומוצג בצורה שגויה בכל הדפדפנים, יהיה באינדקס גרוע בהרבה ומוצג במנועי חיפוש. אך בנוסף לאפקטיביות החזותית, קיימות דרישות לאתר גם מהחקיקה. כך, למשל, החל מ- 01.01.2018 נכנס לתוקף החוק בנושא "התאמת אתרים לאנשים עם מוגבלויות" וניתן להגיש תביעה נגד 50,000 שקל נגד בעל האתר שלא מילא דרישות אלה, מבלי לגרום נזק!

מילוי אתר בתוכן

לאחר שהאתר נמשך, פורש ומתוכנת, נוכל להמשיך למלא אותו. תוכן האתר הוא לא פחות חשוב מהשלבים הקודמים. מבקר האתר יהפוך ללקוח שלכם או יעזוב את האתר תלוי עד כמה הטקסט יהיה ברור, נגיש וקריא! וכמה זה יהיה ייחודי ומורכב בכישורים תלוי באינדקס ובקידום אתרים של מנועי חיפוש. לפעמים אנשי עסקים מוציאים כמויות אדירות של כסף על קידום ופרסום אתרים, מבלי לחשוב בכלל שמאמרים נושאיים יכולים להציל אותם באופן משמעותי.

אפילו מאמרים חדשותיים חודשיים יכולים להעלות אתר בדירוג על ידי עמדות רבות. תפקיד לא פחות חשוב ממלא אפקטים חזותיים: תמונות, סרטונים, אנימציות. וכאן חשוב להזכיר "קניין רוחני". אנו חוזרים שוב ושוב בפני לקוחותינו כי יש בעל זכויות יוצרים על כל תוכן באינטרנט! אל תשתמש בתמונות של אנשים אחרים באתר שלך, זה רצוף סנקציות וקנסות חמורים. ועכשיו כבר הפכת לבעלים הגאה של האתר שלך! נותר מעט מאוד. בצע אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) וצור אסטרטגיה עסקית לקידום ופרסום אתרים.

אסטרטגיית פרסום למיטוב למנועי חיפוש (SEO)

להגדיל את מכירות הלקוחות ולהפוך את יעילות העסק שלהם היא המטרה העיקרית של העבודה שלנו! כדי לקדם בהצלחה אתרים ברשת, ENTER2WEB משתמש בפרסום לפי הקשר, אופטימיזציה למנועי חיפוש, קידום אורגני וקידום מדיה חברתית. ואם לעתים רחוקות מתעוררות שאלות לגבי הצורך בקידום אורגני מקצועי, הרי שמקצועיות בעבודה עם פרסום קונטקסטואלי וברשתות חברתיות מוזנחת לרוב. אבל חברת פרסום מיוצרת באופן מקצועי בגוגל וברשתות חברתיות יכולה לא רק לחסוך כסף וזמן משמעותיים, אלא גם להגדיל את ההמרה והמכירות.

0 0 votes
Article Rating
ליצירת קשר

הטלפונים שלנו:

972-547599900
972-547373070

פקס:

03-9470934

    קבלת ייעוץ ללא עלות

      0
      Would love your thoughts, please comment.x