בריף: איתור וגיוס לקוחות חדשים + ייעול תהליכי שירות מול לקוחות קיימים
פתרון:
לאחר מחקר מעמיק זיהינו כי 85% ממטופלי הקליניקה פונים למרכז השירות באמצעות מכשירים ניידים.
תוצאות:
על סמוך נתון זה החלטנו לבנות מחדש את אתר הקליניקה. עיצבנו מחדש והתאמנו את האתר לגלישה ממכשירים ניידים ולאחר מכן עיצבנו מחדש גם את גרסת הדסקטופ.
על מנת לשמר לקוחות קיימים ולגייס לקוחות חדשים בנינו את החנות המכוונת הראשונה בישראל בתחום הרפואה האסתטית למכירת מגוון טיפולים אסתטיים.
תהליך בניית האתר החדש כלל המצאה של שפה גראפית ייחודית ובולטת אשר רעננה את נראות אתר הקיים ומיתגה את הקליניקה מחדש, באופן בולט, חדשני וידידותי למשתמש.
צוות העובדים שלנו משלב ניסיון, מקצועיות, תעוזה ורצון עז לחדשנות.