פרזול הגליל הופך ל MG4HOME
מאתר תדמית הופכים לחנות ארצית שמוכרת את אבזרים ומוצרים לבית בכל הארץ במשלוחים מהירים
עיצוב מחדש
בריף: איתור וגיוס לקוחות חדשים + ייעול תהליכי שירות מול לקוחות קיימים
פתרון:
לאחר מחקר מעמיק זיהינו כי 85% ממטופלי הקליניקה פונים למרכז השירות באמצעות מכשירים ניידים.
תוצאות:
על סמוך נתון זה החלטנו לבנות מחדש את אתר הקליניקה. עיצבנו מחדש והתאמנו את האתר לגלישה ממכשירים ניידים ולאחר מכן עיצבנו מחדש גם את גרסת הדסקטופ.
על מנת לשמר לקוחות קיימים ולגייס לקוחות חדשים בנינו את החנות המכוונת הראשונה בישראל בתחום הרפואה האסתטית למכירת מגוון טיפולים אסתטיים.
תהליך בניית האתר החדש כלל המצאה של שפה גראפית ייחודית ובולטת אשר רעננה את נראות אתר הקיים ומיתגה את הקליניקה מחדש, באופן בולט, חדשני וידידותי למשתמש.
צוות העובדים שלנו משלב ניסיון, מקצועיות, תעוזה ורצון עז לחדשנות.
אתר סיאט ישראל דרש פתרון נרחב בניהול אתר שכל מודול ובלוק באתר ינוהל ללא התערבות בקוד. כמו כן עמדה בפנינו משימה לעשות את האתר כמה שיותר קל לקידום אורגני בגוגל
להפוך את כל הטקסטים לחיים כל הטבלאות לניהול להתאים את האתר לנייד ועדיין לשמור על המיקומים של האתר הישן.
מה שבוצע מבחינת עזרה לקידום אורגני:
חיבור האתר של סיאט בAPI של המערכת צ'מפיון-מוטורס משלוח נתונים מהאתר אל ממשק CRM של צ'מפיון-מוטורס.
אולמות תצוגה מרכזי שירות פינים של המיקומים מופיעים על המפה והם לחיצים למעבר לאולם תצוגה או למרכז שירות.
בריף: איתור וגיוס לקוחות חדשים + ייעול תהליכי שירות מול לקוחות קיימים
פתרון:
לאחר מחקר מעמיק זיהינו כי 85% ממטופלי הקליניקה פונים למרכז השירות באמצעות מכשירים ניידים.
תוצאות:
על סמוך נתון זה החלטנו לבנות מחדש את אתר הקליניקה. עיצבנו מחדש והתאמנו את האתר לגלישה ממכשירים ניידים ולאחר מכן עיצבנו מחדש גם את גרסת הדסקטופ.
על מנת לשמר לקוחות קיימים ולגייס לקוחות חדשים בנינו את החנות המכוונת הראשונה בישראל בתחום הרפואה האסתטית למכירת מגוון טיפולים אסתטיים.
תהליך בניית האתר החדש כלל המצאה של שפה גראפית ייחודית ובולטת אשר רעננה את נראות אתר הקיים ומיתגה את הקליניקה מחדש, באופן בולט, חדשני וידידותי למשתמש.
צוות העובדים שלנו משלב ניסיון, מקצועיות, תעוזה ורצון עז לחדשנות.
בניית תבנית ומחולל דפי נחיתה
בריף: איתור וגיוס לקוחות חדשים + ייעול תהליכי שירות מול לקוחות קיימים
פתרון:
לאחר מחקר מעמיק זיהינו כי 85% ממטופלי הקליניקה פונים למרכז השירות באמצעות מכשירים ניידים.
תוצאות:
על סמוך נתון זה החלטנו לבנות מחדש את אתר הקליניקה. עיצבנו מחדש והתאמנו את האתר לגלישה ממכשירים ניידים ולאחר מכן עיצבנו מחדש גם את גרסת הדסקטופ.
על מנת לשמר לקוחות קיימים ולגייס לקוחות חדשים בנינו את החנות המכוונת הראשונה בישראל בתחום הרפואה האסתטית למכירת מגוון טיפולים אסתטיים.
תהליך בניית האתר החדש כלל המצאה של שפה גראפית ייחודית ובולטת אשר רעננה את נראות אתר הקיים ומיתגה את הקליניקה מחדש, באופן בולט, חדשני וידידותי למשתמש.
צוות העובדים שלנו משלב ניסיון, מקצועיות, תעוזה ורצון עז לחדשנות.